Święta droga dziękczynienia BOGU Prawdziwemu lub grzeszna droga narzekania, szemrania przeciwko BOGU Prawdziwemu

 

Cytuję : "użalanie się nad sobą zawiera w sobie również truciznę pychy. Musisz zrozumieć, że nic ci się nie należy. Każdy oddech jest darem łaski BOGA. Wszystko co masz w tym życiu, nawet jeśli jest tego niewiele, i tak na to nie zasługujesz." 

Mam tą grafikę z internetu ale mogę podpisać się pod słowami tego nieznanego autora. 

Narzekanie, szemranie przeciw temu co PAN BÓG czyni, co PAN BÓG dopuszcza to grzech. Bez względu na to co by nas spotkało, czy naszych bliskich, świat to narzekanie na PANA BOGA, szemranie na PANA BOGA jest grzechem. 

Nie mamy i nigdy nie będziemy mieć prawa, zielonego światła do szemrania do narzekania na OJCA Niebiańskiego i PANA ZBAWICIELA Jezusa Chrystusa ponieważ ONI zawsze byli, są i zawsze będą doskonali, nieskazitelni, nieomylni we wszystkim co czynią, we wszystkim co dopuszczają. 

Narzekanie, szemranie idą w parze z niewiarą, z deficytem zaufania wobec doskonałego BOGA Prawdziwego. Narzekanie, szemranie idą w parze z niewdzięcznością wobec doskonałego BOGA Prawdziwego. Narzekanie, szemranie idą w parze z postawą roszczeniową wobec doskonałego BOGA Prawdziwego - z postawą że to czy tamto dobro należy się człowiekowi, że BÓG ma to czy tamto dobro dawać. Narzekanie, szemranie idą w parze z zawyżonym mniemaniem o sobie, idą w parze z dumą, z pychą. 

Wszelkie dobro jest darem łaski więc nie należy ono nam się, nie zasługujemy na nie. Nasze zbawienie i wszelkie inne dobro wobec ludzi zbawionych i niezbawionych jest darem łaski. Darem a nie należnością na którą zasługujemy. Kto szemra, narzeka nie widzi czym jest prawdziwa łaska Boża. 

Narzekanie, szemranie to podważanie doskonałej Bożej mądrości, miłości, sprawiedliwości. Kto narzeka, szemra na Boże działanie, Boże dopusty ten zachowuje się jak ten który mówiłby m.in. tak : "Boże robisz to źle, powinieneś to zrobić inaczej - tak i tak". Kto narzeka, szemra wynosi się ponad BOGA Prawdziwego, zachowuje się jakby był mądrzejszy, świętszy, lepszy od BOGA Prawdziwego. Gdyby uważał OJCA Niebiańskiego i PANA ZBAWICIELA Jezusa Chrystusa za mądrzejszych, świętszych, sprawiedliwszych od siebie, to nigdy by nie narzekał, nie szemrał przeciwko NIM, ale zawsze i za wszystko dziękował. Wezwani, powołani jesteśmy tylko i wyłącznie do dziękczynienia IM dwóm, a nigdy do narzekania, szemrania. Nawet w najgorszej chorobie, pośród nawet najgorszej wojny, najgorszej biedy, najgorszego głodu, nawet pośród najgorszego więzienia, nawet gdyby wszyscy nasi bliscy doznali najgorszych krzywd czy byli zamordowani przez grzeszników, nawet pośród najgorszego cierpienia narzekanie, szemranie przeciw OJCU Niebiańskiemu i PANU ZBAWICIELOWI Jezusowi Chrystusowi będą grzechem. Grzeszenie nie polepszy sytuacji, ale pogorszy. BÓG pysznym się sprzeciwia, a pokornym łaskę daje. Co wybieramy - zaufanie, dziękczynienie czy szemranie, narzekanie ??? 

Nigdy nie było sytuacji, wydarzenia i nigdy nie będzie z powodu którego jakiś człowiek mógł i będzie mógł narzekać na BOGA Prawdziwego, szemrać przeciwko BOGU Prawdziwemu a jednak jak wiele osób to robi. Jak wiele osób grzeszy w ten sposób. Musimy być gotowi duchowo że szemrających, narzekających na OJCA Niebiańskiego i PANA ZBAWICIELA Jezusa Chrystusa będzie coraz więcej i będą również coraz bardziej agresywni, złowrodzy przeciwko nam zbawionym dzieciom chodzącym w światłości. Wojnę światową i inne przyszłe złe rzeczy szatan będzie przypisywał BOGU Prawdziwemu natchnionej Biblii i nam zbawionym więc bądźmy duchowo mocni trwając nieustannie w ufnej modlitwie, miejmy także pełną zbroję Bożą abyśmy wytrwali w zaufaniu, dziękczynieniu, abyśmy nie zgorszyli się i nie poszli na żadne kompromisy z diabłem. 

 Mam amputowaną lewą rękę po wypadku drogowym, ale zamiast narzekania, szemrania wybieram dziękczynienie że mam prawą. Nawet na tą jedną nie zasługuje, bo wszelkie dobro jest łaską Bożą, a nie zasługą -- "PAN Jezus JHWH nadal czyni cuda uratowany spod TIR-a część 8 -- świadectwa różnych wierzących osób po przeczytaniu mojego powypadkowego świadectwa" - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/05/pan-jezus-jhwh-nadal-czyni-cuda.html

 

"Biada temu, kto mówi ojcu: Coś spłodził? albo niewieście mówi: Co urodziłaś? (11)Tak mówi Pan, Święty Izraelski, i jego Stwórca: Jak śmiecie żądać ode mnie wyjaśnienia co do moich dzieci albo dawać mi rozkazy co do dzieła moich rąk?" - Księga Izajasza 45:10-11 BW

"ani nie szemrajcie, jak niektórzy z nich szemrali, i poginęli z ręki Niszczyciela. (11) A to wszystko na tamtych przyszło dla przykładu i jest napisane ku przestrodze dla nas, którzy znaleźliśmy się u kresu wieków." - 1 List apostoła Pawła do Koryntian 10:10-11 Biblia Warszawska 

"Dziękując zawsze za wszystko Bogu i Ojcu w imię naszego Pana Jezusa Chrystusa" - List apostoła Pawła do Efezjan 5:20 UBG

"Za wszystko dziękujcie. Taka jest bowiem wola Boga w Chrystusie Jezusie względem was." - 1 List apostoła Pawła do Tesaloniczan 5:18 UBG --- Jeśli dane nam będzie żyć to będziemy mieć wiele utrapień, wiele cierpień, wiele bolesnych niezrozumiałych sytuacji więc sobie i wam w Chrystusie życzę abyśmy tylko i wyłącznie mieli dziękczynienie w nich, a nigdy szemrania, narzekania.

"Potem powiódł Mojżesz Izraela od Morza Czerwonego i wyszli na pustynię Szur. Wędrowali trzy dni po pustyni, a nie znaleźli wody. (23) I przybyli do miejscowości Mara, i nie mogli tam pić wody, bo była gorzka; dlatego nazwano tę miejscowość Mara. (24) Wtedy lud szemrał przeciwko Mojżeszowi, mówiąc: Co będziemy pić? (25) Mojżesz wołał do Pana, a Pan wskazał mu drzewo; i wrzucił je do wody, a woda stała się słodka. Tam ustanowił dlań przepisy i prawo i tam go doświadczył" - 2 Księga Mojżeszowa 15:22-25 BW

"Potem wyruszyli z Elim i piętnastego dnia drugiego roku, po wyjściu ich z ziemi egipskiej, przybył cały zbór synów izraelskich na pustynię Sin, która leży między Elim a Synajem. (2) Cały zbór synów izraelskich szemrał na pustyni przeciwko Mojżeszowi i Aaronowi. (3) I rzekli do nich synowie izraelscy: Obyśmy byli pomarli z ręki Pana w ziemi egipskiej, gdyśmy siadali przy garnku mięsa i mogli się najeść chleba do syta! Bo wyprowadziliście nas na tę pustynię, aby całe to zgromadzenie zamorzyć głodem. (4) Na to rzekł Pan do Mojżesza: Oto Ja spuszczę wam jako deszcz chleb z nieba! I wyjdzie lud, i będzie codziennie zbierał, ile mu potrzeba, abym go doświadczył, czy chce postępować według prawa mojego, czy też nie. (5) Lecz gdy szóstego dnia przygotują to, wtedy to, co przyniosą, będzie podwójną ilością tego, co zbierają codziennie. (6) I rzekli Mojżesz i Aaron do wszystkich synów izraelskich: Wieczorem poznacie, że to Pan wyprowadził was z ziemi egipskiej. (7) A rano ujrzycie chwałę Pańską, gdy usłyszy szemranie wasze przeciwko Panu. A my, czym jesteśmy, że szemrzecie przeciwko nam? (8) I rzekł Mojżesz dalej: Gdy Pan da wam wieczorem mięso do jedzenia, a rano chleb do nasycenia się, bo Pan usłyszał szemranie wasze, które podnosiliście przeciwko niemu, to czym my jesteśmy? Szemranie wasze zwraca się nie przeciwko nam, lecz przeciwko Panu. (9) Potem rzekł Mojżesz do Aarona: Mów do całego zboru synów izraelskich: Zbliżcie się do Pana, bo usłyszał szemranie wasze. (10) I stało się, gdy jeszcze Aaron przemawiał do całego zboru synów izraelskich, zwrócili się ku pustyni, a oto ukazała się chwała Pańska w obłoku. (11) I rzekł Pan do Mojżesza: (12) Usłyszałem szemranie synów izraelskich. Powiedz im tak: O zmierzchu będziecie jedli mięso, a rano nasycicie się chlebem i poznacie, że Ja, Pan, jestem Bogiem waszym." - 2 Księga Mojżeszowa 16:1-12 BW

"Lecz gdy lud zaczął utyskiwać przed Panem na swoją niedolę i Pan to usłyszał, wtedy zapłonął jego gniew i zapalił się wśród nich ogień Pana, i pochłonął skraj obozu. (2) Wówczas lud zaczął krzyczeć przed Mojżeszem, a Mojżesz pomodlił się do Pana i ogień wygasł. (3) Miejsce to nazwano Tabera, gdyż zapalił się wśród nich ogień Pana. (4) Pospólstwo zaś, które znalazło się wśród nich, ogarnęła pożądliwość, więc także i synowie izraelscy zaczęli na nowo biadać i mówili: Obyśmy mogli najeść się mięsa! (5) Przypominamy sobie ryby, któreśmy jadali w Egipcie za darmo, i ogórki, dynie i pory, i cebulę, i czosnek; (6) a teraz opadliśmy z sił, bo nie mamy nic, a musimy patrzeć tylko na tę mannę. (7) Manna zaś była jak ziarno kolendra, a wygląd jej był jak żywica bdelium. (8) Ludzie rozchodzili się i zbierali ją, i mielili w żarnach albo tłukli w moździerzach, i gotowali w garnkach, i robili z niej placki, smak jej zaś był jak smak placka na oliwie. (9) Gdy rosa opadała w nocy na obóz, opadała nań także manna. (10) Kiedy Mojżesz usłyszał, że lud biada w każdej rodzinie, każdy u wejścia do swego namiotu, zapłonął wielki gniew Pana, a również w oczach Mojżesza złym się to wydało." - 4 Księga Mojżeszowa 11:1-10 BW .......................................... "Przyszły brak ulubionych potraw, smakołyków - Jak pozostać wiernym Chrystusowi w czasach ostatecznych siła na czas ucisku część XIV" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/01/przyszy-brak-ulubionych-potraw.html

"Wtedy całe zgromadzenie podniosło donośny lament i lud płakał tej nocy. (2) I wszyscy synowie Izraela szemrali przeciwko Mojżeszowi i Aaronowi; i całe zgromadzenie mówiło do nich: Obyśmy pomarli w ziemi Egiptu albo na tej pustyni! (3) Po co PAN prowadzi nas do tej ziemi? Abyśmy padli od miecza? Aby nasze żony i dzieci stały się łupem? Czy nie lepiej nam wrócić do Egiptu? (4) I mówili między sobą: Ustanówmy sobie wodza i wróćmy do Egiptu. (5) Wtedy Mojżesz i Aaron upadli na twarz przed całym zgromadzeniem synów Izraela. (6) A Jozue, syn Nuna, i Kaleb, syn Jefunnego, którzy byli wśród tych, co wyszpiegowali ziemię, rozdarli swoje szaty; (7) I powiedzieli do całego zgromadzenia synów Izraela: Ziemia, przez którą przeszliśmy, aby ją wyszpiegować, jest ziemią bardzo dobrą. (8) Jeśli PAN upodoba nas sobie, to wprowadzi nas do tej ziemi i da ją nam - tę ziemię, która opływa mlekiem i miodem. (9) Tylko nie buntujcie się przeciwko PANU ani nie bójcie się ludu tej ziemi, bo będą naszym chlebem; ich obrona odwróciła się od nich, a PAN jest z nami. Nie bójcie się ich. (10) I całe zgromadzenie mówiło, aby ich ukamienować; ale chwała PANA ukazała się wszystkim synom Izraela nad Namiotem Zgromadzenia. (11) I PAN powiedział do Mojżesza: Jak długo ten lud będzie mnie drażnić? Jak długo nie będzie mi wierzyć pomimo tych wszystkich znaków, które wśród nich uczyniłem? (12) Uderzę ich zarazą i wydziedziczę, a ciebie uczynię narodem większym i silniejszym niż oni. (13) Lecz Mojżesz powiedział do PANA: Usłyszą o tym Egipcjanie, spośród których wyprowadziłeś ten lud swoją mocą; (14) I opowiedzą o tym obywatelom tej ziemi. Gdyż słyszeli, że ty, PANIE, jesteś pośród tego ludu, że ty, PANIE, bywasz widziany twarzą w twarz, że twój obłok stoi nad nimi i że kroczysz przed nimi w słupie obłoku za dnia, a w słupie ognia w nocy. (15) Gdybyś więc zabił ten lud jak jednego człowieka, to narody, które słyszały o twojej sławie, mówiłyby tak: (16) Ponieważ PAN nie mógł wprowadzić tego ludu do ziemi, którą im przysiągł, to zabił ich na pustyni. (17) Teraz więc proszę, niech się okaże wielka moc mojego PANA, jak powiedziałeś: (18) PAN nierychły do gniewu i pełen wielkiego miłosierdzia, przebaczający nieprawość i przestępstwo, który nie uniewinnia winnego, lecz nawiedza nieprawość ojców na synach do trzeciego i czwartego pokolenia. (19) Przebacz, proszę, nieprawość twego ludu według wielkości twego miłosierdzia, tak jak przebaczałeś temu ludowi od Egiptu aż dotąd. (20) Wtedy PAN powiedział: Przebaczyłem według twego słowa. (21) Ale jak żyję i jak cała ziemia jest napełniona chwałą PANA; (22) Tak wszyscy, którzy widzieli moją chwałę i moje znaki, które czyniłem w Egipcie i na pustyni, a wystawiali mnie na próbę już dziesięciokrotnie i nie słuchali mego głosu; (23) Nie zobaczą tej ziemi, którą przysiągłem ich ojcom, a żaden z tych, którzy mnie rozdrażnili, nie zobaczy jej. (24) Ale mojego sługę Kaleba za to, że był w nim inny duch i trwał całkowicie przy mnie, wprowadzę do ziemi, do której wszedł, a jego potomstwo ją odziedziczy. (25) A ponieważ Amalekici i Kananejczycy mieszkają w dolinie, to jutro zawróćcie i wyruszcie na pustynię, w kierunku Morza Czerwonego. (26) Ponadto PAN powiedział do Mojżesza i Aarona: (27) Jak długo mam znosić ten zły lud, który szemrze przeciwko mnie? Słyszałem szemrania synów Izraela, jakie mówią przeciwko mnie. (28) Powiedz im: Jak żyję, mówi PAN, uczynię wam, jak mówiliście do moich uszu. (29) Na tej pustyni legną wasze trupy i wszyscy spisani wśród was, w pełnej liczbie, od dwudziestu lat wzwyż, którzy szemraliście przeciwko mnie; (30) Nie wejdziecie do tej ziemi, którą przysiągłem dać wam na mieszkanie, z wyjątkiem Kaleba, syna Jefunnego, i Jozuego, syna Nuna; (31) A wasze dzieci, o których mówiliście, że staną się łupem, te wprowadzę i one zobaczą ziemię, którą wy wzgardziliście. (32) Wasze trupy zaś legną na tej pustyni; (33) A wasi synowie będą się tułali po tej pustyni przez czterdzieści lat i poniosą karę za wasze cudzołóstwa, aż wasze trupy zniszczeją na pustyni. (34) Według liczby dni, w ciągu których wyszpiegowaliście ziemię, to znaczy czterdzieści dni, dzień za rok, będziecie ponosić karę za wasze nieprawości przez czterdzieści lat i poznacie pomstę za odstąpienie ode mnie. (35) Ja, PAN, powiedziałem, że tak postąpię z całym tym niegodziwym zgromadzeniem, które się zmówiło przeciwko mnie; na tej pustyni zginą i tu pomrą. (36) Wtedy mężczyźni, których Mojżesz wysłał na wyszpiegowanie ziemi, a po powrocie pobudzili całe zgromadzenie do szemrania przeciwko niemu, rozpuszczając złą wieść o tej ziemi; (37) Ci mężczyźni, którzy rozpowiadali złą wieść o ziemi, pomarli przed PANEM wskutek plagi. (38) Lecz Jozue, syn Nuna, i Kaleb, syn Jefunnego, pozostali żywi spośród tych mężczyzn, którzy poszli wyszpiegować ziemię. (39) I Mojżesz powtórzył te słowa wszystkim synom Izraela, i lud bardzo płakał. (40) Wstali więc wcześnie rano, wstąpili na szczyt góry i powiedzieli: Oto jesteśmy, pójdziemy na to miejsce, o którym PAN nam powiedział, bo zgrzeszyliśmy. (41) Lecz Mojżesz powiedział im: Dlaczego przekraczacie słowo PANA? To się wam nie uda. (42) Nie wyruszajcie, ponieważ nie ma PANA wśród was, abyście nie zostali pobici przez waszych wrogów. (43) Gdyż Amalekici i Kananejczycy są tam przed wami i polegniecie od miecza. Ponieważ odwróciliście się od PANA, to PAN nie będzie z wami. (44) Oni jednak uparli się, by wejść na szczyt góry. Lecz arka przymierza PANA i Mojżesz nie oddalili się z obozu. (45) Wtedy Amalekici i Kananejczycy mieszkający na tej górze zstąpili, pobili ich i ścigali aż do Chormy." - 4 Księga Mojżeszowa 14 BW

"Od góry Hor wyruszyli potem ku Morzu Czerwonemu, aby obejść ziemię Edom. Lecz lud zniecierpliwił się w drodze. (5) I zaczął lud mówić przeciw Bogu i przeciw Mojżeszowi: Po co wyprowadziliście nas z Egiptu, czy po to, abyśmy pomarli na pustyni? Gdyż nie mamy chleba ani wody i zbrzydł nam ten nędzny pokarm. (6) Wtedy zesłał Pan na lud jadowite węże, które kąsały lud, i wielu z Izraela pomarło." - 4 Księga Mojżeszowa 21:4-6 BW

"Wzgardzili też wspaniałą ziemią, nie wierząc jego słowu. (25) I szemrząc w swoich namiotach, nie byli posłuszni głosowi PANA. (26) Dlatego podniósł na nich swoją rękę, aby ich wytracić na pustyni" - Psalm 106:24-26 UBG

"Wtedy Żydzi szemrali przeciwko niemu, iż powiedział: Ja jestem chlebem, który zstąpił z nieba. (42) I mówili: Czy to nie jest Jezus, syn Józefa, którego ojca i matkę znamy? Jakże więc teraz może mówić: Z nieba zstąpiłem? (43) Wtedy Jezus odpowiedział i rzekł im: Nie szemrajcie między sobą! (44) Nikt nie może przyjść do mnie, jeżeli go nie pociągnie Ojciec, który mnie posłał, a Ja go wskrzeszę w dniu ostatecznym. (45) Napisano bowiem u proroków: I będą wszyscy pouczeni przez Boga. Każdy, kto słyszał od Ojca i jest pouczony, przychodzi do mnie. (46) Nie jakoby ktoś widział Ojca; Ojca widział tylko Ten, który jest od Boga. (47) Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam, kto wierzy we mnie, ma żywot wieczny. (48) Ja jestem chlebem żywota. (49) Ojcowie wasi jedli mannę na pustyni i poumierali; (50) tu natomiast jest chleb, który zstępuje z nieba, aby nie umarł ten, kto go spożywa. (51) Ja jestem chlebem żywym, który z nieba zstąpił; jeśli kto spożywać będzie ten chleb, żyć będzie na wieki; a chleb, który Ja dam, to ciało moje, które Ja oddam za żywot świata. (52) Wtedy sprzeczali się Żydzi między sobą, mówiąc: Jakże Ten może dać nam swoje ciało do jedzenia? (53) Na to rzekł im Jezus: Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam, jeśli nie będziecie jedli ciała Syna Człowieczego i pili krwi jego, nie będziecie mieli żywota w sobie. (54) Kto spożywa ciało moje i pije krew moją, ten ma żywot wieczny, a Ja go wskrzeszę w dniu ostatecznym. (55) Albowiem ciało moje jest prawdziwym pokarmem, a krew moja jest prawdziwym napojem. (56) Kto spożywa ciało moje i pije krew moją, we mnie mieszka, a Ja w nim. (57) Jak mię posłał Ojciec, który żyje, a Ja przez Ojca żyję, tak i ten, kto mnie spożywa, żyć będzie przeze mnie. (58) Taki jest chleb, który z nieba zstąpił, nie taki, jaki jedli ojcowie i poumierali; kto spożywa ten chleb, żyć będzie na wieki. (59) To mówił, gdy nauczał w synagodze w Kafarnaum. (60) Wielu tedy spośród uczniów jego, usłyszawszy to, mówiło: Twarda to mowa, któż jej słuchać może? (61) A Jezus, świadom, że z tego powodu szemrzą uczniowie jego, rzekł im: To was gorszy? (62) Cóż dopiero, gdy ujrzycie Syna Człowieczego, wstępującego tam, gdzie był pierwej? (63) Duch ożywia. Ciało nic nie pomaga. Słowa, które powiedziałem do was, są duchem i żywotem, (64) lecz są pośród was tacy, którzy nie wierzą. Jezus bowiem od początku wiedział, którzy są niewierzący i kto go wyda. (65) I mówił: Dlatego powiedziałem wam, że nikt nie może przyjść do mnie, jeżeli mu to nie jest dane od Ojca. (66) Od tej chwili wielu uczniów jego zawróciło i już z nim nie chodziło. (67) Wtedy Jezus rzekł do dwunastu: Czy i wy chcecie odejść? (68) Odpowiedział mu Szymon Piotr: Panie! Do kogo pójdziemy? Ty masz słowa żywota wiecznego. (69) A myśmy uwierzyli i poznali, że Ty jesteś Chrystusem, Synem Boga żywego. (70) Jezus odpowiedział im: Czy nie dwunastu was wybrałem? Ale jeden z was jest diabłem. (71) I mówił o Judaszu, synu Szymona z Kariotu, bo ten miał go wydać, a był jednym z dwunastu." - Ewangelia apostoła Jana 6:41-71 BW

"Czyńcie wszystko bez szemrania i powątpiewania, (15) abyście się stali nienagannymi i szczerymi dziećmi Bożymi bez skazy pośród rodu złego i przewrotnego, w którym świecicie jak światła na świecie, (16) zachowując słowa żywota ku chlubie mojej na dzień Chrystusowy, na dowód, że nie na próżno biegałem i nie na próżno się trudziłem." - List apostoła Pawła do Filipian 2:14-16 BW

"Są to ludzie biadający nad losem swoim, kierujący się swoimi pożądliwościami; usta ich głoszą słowa wyniosłe, a dla korzyści schlebiają ludziom" - List Judy 1:16 BW

"Będę błogosławił Pana w każdym czasie, Chwała jego niech będzie zawsze na ustach moich" - Psalm 34:2 BW

"Ofiaruj Bogu dziękczynienie I spełnij Najwyższemu śluby swoje! (15) I wzywaj mnie w dniu niedoli, Wybawię cię, a ty mnie uwielbisz! (16) Lecz do bezbożnego rzecze Bóg: Po co wyliczasz ustawy moje I masz na ustach przymierze moje? (17) Wszak nienawidzisz karności I lekceważysz słowa moje. (18) Gdy widzisz złodzieja, bratasz się z nim, A z cudzołożnikami zadajesz się. (19) Ustom swoim pozwalasz mówić źle,A język twój knuje zdradę. (20) Siedzisz i mówisz przeciw bratu swemu, Znieważasz syna matki swojej. (21) Czyniłeś to, a ja milczałem, Mniemałeś, żem tobie podobny; Karcę cię i stawiam to przed oczy twoje... (22) Pojmijcież to wy, którzy zapominacie Boga, Bym was nie rozdarł, a nie będzie ratunku! (23) Kto ofiaruje dziękczynienie, czci mnie, A temu, kto nienagannie postępuje, ukażę zbawienie Boże." - Psalm 50:14-23 BW

"Nie czytaj więcej tego bloga, nie czytaj więcej moich artykułów - [JEŚLI jesteś ..." - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/04/nie-czytaj-wiecej-tego-bloga-nie-czytaj.html

 "Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

 "Ten sam starotestamentowy i nowotestamentowy BÓG Stwórca : Doskonały, Nieskazitelny we wszystkim w tym w miłosierdzi, litości, miłości, świętości, sprawiedliwości. --- Bóg nie jest mordercą, tyranem ale miłością sprawiedliwością część 9" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/09/ten-sam-starotestamentowy-i.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html
"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 13 - Rajska BOŻA obecność najcudowniejszą rzeczą najwspanialszym stanem wszechczasów" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/06/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom_23.html

Wpis brata Jarka : "Zdrowa Społeczność – Po Miłości Ją Poznacie" - Https://Duchowepogotowie.Pl/2022/09/Zdrowa-Spolecznosc-W-Milosci.Html

Biblijny kondycjonalizm : "KŁAMSTWO SZATANA Z KSIĘGI RODZAJU 3:4 NA CAŁYM ŚWIECIE, M.IN. W SEKCIE RZYMSKOKATOLICKIEJ I W WIELU KOŚCIOŁACH "BIBLIJNYCH - EWANGELICZNYCH". KŁAMSTWO NIEŚMIERTELNEJ DUSZY W KOŚCIOŁACH - BIBLIJNA PRAWDA O ŻYCIU PO ZMARTWYCHWSTANIU A NIE PO ŚMIERCI CZĘŚĆ 16" - HTTPS://BINITARIANIZM123ANIHILACJONIZM.BLOGSPOT.COM/2021/11/KAMSTWO-SZATANA-Z-KSIEGI-RODZAJU-34-NA.HTML

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

    Biblijny binitarianizm :  "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 41 - AntyCHRYSTUSOWA trzecia osoba Trójcy = antyCHRYSTUSOWY trynitarianizm" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2023/01/biblijna-i-apostolska-nauka.html

    "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 25 - Trynitarianizm Trójca są herezją i bluźnierstwem" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2021/07/biblijna-i-apostolska-nauka.html

 ........... Chwała BOGU Prawdziwemu [OJCU Niebiańskiemu i zmartwychwstałemu Jezusowi Chrystusowi]. Jedynie Oni dwaj mają odwieczną naturę JHWH.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 08.07.2024 r. Puławy , Dominik Marzec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz