Biblijny binitarianizm prawdą - dlaczego trynitarianizm i unitarianizm są błędnymi skrajnościami część 46 -- Zwodnicza kłamliwa trynitarna grafika

Zwodnicza koncepcja Trójcy mówi że : OJCIEC nie jest Duchem/Duchem Świętym oraz że Logos/Zmartwychwstały Jezus Chrystus nie jest Duchem/Duchem Świętym. Na podstawie biblijnego Słowa Bożego w kilku przykładach wykażę że te trynitarne założenia są nieprawdą. 

Jedyną prawdą z tej powyższej grafiki jest to że osoba OJCA to nie osoba SYNA, osoba SYNA to nie osoba OJCA. To dwie różne osoby choć jeden i drugi mają naturę JHWH. OJCIEC jest odwiecznym BOGIEM Prawdziwym i Logos/Zmartwychwstały jest odwiecznym BOGIEM Prawdziwym. Dwie osoby ale jedna Boża rodzina. BÓG Prawdziwa = Boża rodzina = OJCIEC JHWH i SYN JHWH. 

Fraza "Duch Święty" zależnie od kontekstu jest synonimem słów "BÓG" "PAN" i jest stosowana w znaczeniu "Boskim" - [zależnie od kontekstu] - zarówno do OJCA i PANA ZBAWICIELA Jezusa Chrystusa a także do ICH obecności w człowieku zbawionym. Nie było i nie ma trzeciej osoby. Jest natomiast wszechobecny OJCIEC i wszechobecny LOGOS/Zmartwychwstały którzy mieszkają osobiście w zbawionych osobach. ONI a nie wyimaginowana nieistniejąca "trzecia osoba" zamiast NICH. Zmartwychwstały gdy powrócił do bycia JHWH jest "innym Pocieszycielem", "Duchem Prawdy" ......... "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 13 - INNY POCIESZYCIEL DUCH PRAWDY to Zmartwychwstały Wszechobecny JEZUS BÓG" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2020/09/biblijna-i-apostolska-nauka_29.html

 ......... "Rzekł mu Judasz, nie Iskariota: Panie, cóż się stało, że masz się nam objawić, a nie światu? (23) Odpowiedział Jezus i rzekł mu: Jeśli kto mnie miłuje, słowa mojego przestrzegać będzie, i Ojciec mój umiłuje go, i do niego przyjdziemy, i u niego zamieszkamy." - Ewangelia apostoła Jana 14:22-23 BW.

                                                        Zmartwychwstały jest "Duchem/Duchem Świętym"

                                                                             Przykład nr 1 :

"Nie mogąc dojść z sobą do zgody, zaczęli się rozchodzić, gdy Paweł rzekł jedno słowo: Dobrze Duch Święty powiedział do ojców waszych przez proroka Izajasza, (26) mówiąc: Idź do ludu tego i mów: Będziecie stale słuchać, a nie będziecie rozumieli;Będziecie ustawicznie patrzeć, a nie ujrzycie. (27) Albowiem otępiało serce tego ludu, Uszy ich dotknęła głuchota, Oczy swe przymrużyli, Żeby oczami nie widzieli I uszami nie słyszeli,I sercem nie rozumieli, i nie nawrócili się, A ja żebym ich nie uleczył." - Dzieje Apostolskie 28:25-27 BW ----------------------- Paweł cytuje 6 rozdział Księgi Izajasza gdzie Izajasz słyszy te słowa z ust LOGOSA. Skąd wiem że "Duch Święty" z Dziejów 28:25 to LOGOS - preegzystujący Jezus Chrystus ?? Stąd że natchniony apostoł Jan również cytuje powyższe słowa z Księgi Izajasza i przypisuje je LOGOSOWI : "A chociaż tyle cudów dokonał wobec nich, nie wierzyli w niego, (38) aby się wypełniło słowo proroka Izajasza, jakie wypowiedział: Panie, któż uwierzył wieści naszej, a komu objawiło się ramię Pana? (39) Dlatego nie mogli uwierzyć, że znowu rzekł Izajasz: (40) Zaślepił oczy ich i zatwardził serce ich, aby nie widzieli oczami swymi i nie rozumieli sercem swym, i żeby się nie nawrócili, i żebym ich nie uzdrowił. (41) To powiedział Izajasz, gdyż ujrzał chwałę jego i mówił o nim. (42) Mimo to jednak wielu członków Rady uwierzyło w niego, ale gwoli faryzeuszów nie wyznawali swej wiary, żeby nie zostali wyłączeni z synagogi" - Ewangelia apostoła Jana 12:37-42 BW. 

                                                                            Przykład nr 2 :

Inny przykład trynitarnego kłamstwa mówiącego że "SYN" nie jest "Duchem/Duchem Świętym" widzimy Liście apostoła Pawła do Hebrajczyków 10:15-17 BW : "Poświadcza nam to również Duch Święty; powiedziawszy bowiem: (16) Takie zaś jest przymierze, jakie zawrę z nimi po upływie owych dni, mówi Pan: Prawa moje włożę w ich serca i na umysłach ich wypiszę je, (17) dodaje: A grzechów ich i ich nieprawości nie wspomnę więcej."

Apostoł w Liście cytuje słowa z 31 rozdziału Księgi Jeremiasza. Tam do Jeremiasza przemawia LOGOS : "Oto idą dni - mówi Pan - że zawrę z domem izraelskim i z domem judzkim nowe przymierze. (32) Nie takie przymierze, jakie zawarłem z ich ojcami w dniu, gdy ich ująłem za rękę, aby ich wyprowadzić z ziemi egipskiej, które to przymierze oni zerwali, chociaż Ja byłem ich Panem - mówi Pan - (33) lecz takie przymierze zawrę z domem izraelskim po tych dniach, mówi Pan: Złożę mój zakon w ich wnętrzu i wypiszę go na ich sercu. Ja będę ich Bogiem, a oni będą moim ludem. (34) I już nie będą siebie nawzajem pouczać, mówiąc: Poznajcie Pana! Gdyż wszyscy oni znać mnie będą, od najmłodszego do najstarszego z nich - mówi Pan - odpuszczę bowiem ich winę, a ich grzechu nigdy nie wspomnę." ----------------------- To LOGOS ujął "za rękę" Izraelitów i wyprowadził ich z Egiptu : " i wszyscy ten sam napój duchowy pili; pili bowiem z duchowej skały, która im towarzyszyła, a skałą tą był Chrystus." - 1 List apostoła Pawła do Koryntian 10:4 BW

"Duch Święty" z Hbr 10:15 to Logos. "Duch Święty" to nie trzecia osoba ale kolejna nazwa używana w Boskim znaczeniu do OJCA lub Logosa/Zmartwychwstałego. Trynitarianizm kłamie mówiąc że LOGOS/Zmartwychwstały nie jest Duchem/Duchem Świętym. 

                                                                            Przykład nr 3 :

"Ale wy nie jesteście w ciele, lecz w Duchu, jeśli tylko Duch Boży mieszka w was. Jeśli zaś kto nie ma Ducha Chrystusowego, ten nie jest jego. (10) Jeśli jednak Chrystus jest w was, to chociaż ciało jest martwe z powodu grzechu, jednak duch jest żywy przez usprawiedliwienie." - List apostoła Pawła do Rzymian 8:9-10 BW -------------- "Duch Chrystusowy" = zamieszkiwanie/obecność wszechobecnego zmartwychwstałego PANA ZBAWICIELA. Chrystusowa szechina. Zachęcam wyznawców Trójcy aby w zaufaniu Zmartwychwstałemu zrobili sobie biblijne studium czym jest "szechina". 

"Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 8 - szechina świątynia zamieszkiwanie w nas dwóch BOSKICH osób : SYNA oraz OJCA" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2020/08/biblijna-i-apostolska-nauka_92.html

                                                                           Przykład nr 4 :

"lecz gdy się do Pana nawrócą, zasłona zostaje zdjęta. (17) A Pan jest Duchem; gdzie zaś Duch Pański, tam wolność. (18) My wszyscy tedy, z odsłoniętym obliczem, oglądając jak w zwierciadle chwałę Pana, zostajemy przemienieni w ten sam obraz, z chwały w chwałę, jak to sprawia Pan, który jest Duchem." - 2 List apostoła Pawła do Koryntian 3:16-18 BW --- znowu widzimy Chrystusową szechinę, a nie wyimaginowaną trzecią osobę. 

Jako przykład i potwierdzenie z Listu do Koryntian można m.in. zacytować też : "Skoro szukacie dowodu na to, że przeze mnie przemawia Chrystus, który nie jest wobec was bezsilny, ale jest mocny wśród was. (4) Choć bowiem ukrzyżowany został w słabości, lecz żyje z mocy Bożej. Bo i my jesteśmy słabi w nim, lecz będziemy żyć z nim z mocy Bożej wśród was. (5) Poddawajcie samych siebie próbie, czy trwacie w wierze, doświadczajcie siebie; czy nie wiecie o sobie, że Jezus Chrystus jest w was? Chyba żeście próby nie przeszli." - 2 Kor 13:3-5 BW 

Szatan wmawia chrześcijanom : "Chrystus nie jest w was. Jak Chrystus może być w was skoro jest w niebie a wy na ziemi. Chrystus nie jest w was ale działa w was przez trzecią osobę." - tego typu rzeczy wmawia diabeł.  

"W miejsce Chrystusa" = "anti Christos". Antychryst to nie tylko przeciwny/wrogi Chrystusowi ale antychryst oznacza też kogoś kto wchodzi w miejsce Chrystusa podszywa się pod Niego. Trzecia osoba to antychrystusowa postać. Trynitarianizm przypisuje nieistniejącej trzeciej osobie różne czynności, funkcje które w rzeczywistości czyni bezpośrednio sam Zmartwychwstały. Nauka o trzeciej osobie ograbia Zmartwychwstałego bo przypisuje różne Jego działania, funkcje wyimaginowanej trzeciej osobie. Nauka antychrystowa - "w miejsce Chrystusa" .................. "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 41 - AntyCHRYSTUSOWA trzecia osoba Trójcy = antyCHRYSTUSOWY trynitarianizm" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2023/01/biblijna-i-apostolska-nauka.html

Szatan wmawia chrześcijanom : "Chrystus nie jest w was. Jak Chrystus może być w was skoro jest w niebie a wy na ziemi". Zmartwychwstały jest wszechobecnym BOGIEM i w ten sposób mimo bycia w niebie jest duchowo przez udzielenie z siebie - ze swego ducha i we mnie zbawionym na ziemi. ON a nie ktoś w Jego miejsce. Taki jest BÓG JHWH. ON nie jest ograniczony czasem, przestrzenią, materią : "Ogarniasz mnie z tyłu i z przodu I kładziesz na mnie rękę swoją. (6) Zbyt cudowna jest dla mnie ta wiedza, Zbyt wzniosła, bym ją pojął. (7) Dokąd ujdę przed duchem twoim? I dokąd przed obliczem twoim ucieknę? (8) Jeśli wstąpię do nieba,Ty tam jesteś, A jeśli przygotuję sobie posłanie w krainie umarłych,I tam jesteś. (9) Gdybym wziął skrzydła rannej zorzy I chciał spocząć na krańcu morza, (10) Nawet tam prowadziłaby mnie ręka twoja, Dosięgłaby mnie prawica twoja." - Psalm 139:5-10 BW

Biblijne przykłady na to można mnożyć, że Zmartwychwstały jest osobiście, bezpośrednio "Duchem" w nas i pośród nas. Nauka Trynitarianizmu to kłamstwo.

                                                        OJCIEC jest "Duchem/Duchem Świętym"

Zwodnicza koncepcja Trójcy mówi że : OJCIEC nie jest Duchem/Duchem Świętym.Natchniona Biblia i wobec OJCA mówi odwrotnie od trynitarianizmu.

                                                                           przykład nr 1

"Ojcowie nasi na tej górze oddawali Bogu cześć; wy zaś mówicie, że w Jerozolimie jest miejsce, gdzie należy Bogu cześć oddawać. (21) Rzekł jej Jezus: Niewiasto, wierz mi, że nadchodzi godzina, kiedy ani na tej górze, ani w Jerozolimie nie będziecie oddawali czci Ojcu. (22) Wy czcicie to, czego nie znacie, my czcimy to, co znamy, bo zbawienie pochodzi od Żydów. (23) Lecz nadchodzi godzina i teraz jest, kiedy prawdziwi czciciele będą oddawali Ojcu cześć w duchu i w prawdzie; bo i Ojciec takich szuka, którzy by mu tak cześć oddawali. (24) Bóg jest duchem, a ci, którzy mu cześć oddają, winni mu ją oddawać w duchu i w prawdzie." - Ewangelia apostoła Jana 4:20-24 BW ---------------- Chrystus na ziemi nie był BOGIEM JHWH bo porzucił swoje Bóstwo. W tym czasie jedynie OJCIEC był BOGIEM Prawdziwym : "To powiedział Jezus, a podniósłszy oczy swoje ku niebu, rzekł: Ojcze! Nadeszła godzina; uwielbij Syna swego, aby Syn uwielbił ciebie; (2) jak mu dałeś władzę nad wszelkim ciałem, aby dał żywot wieczny tym wszystkim, których mu dałeś. (3) A to jest żywot wieczny, aby poznali ciebie, jedynego prawdziwego Boga i Jezusa Chrystusa, którego posłałeś. (4) Ja cię uwielbiłem na ziemi; dokonałem dzieła, które mi zleciłeś, abym je wykonał; (5) a teraz Ty mnie uwielbij, Ojcze, u siebie samego tą chwałą, którą miałem u ciebie, zanim świat powstał." - Jn 17:1-5 BW

OJCIEC jest DUCHEM. OJCIEC jest Święty a więc OJCIEC jest Duchem Świętym  : "I już nie jestem na świecie, lecz oni są na świecie, a Ja do ciebie idę. Ojcze święty, zachowaj w imieniu twoim tych, których mi dałeś, aby byli jedno, jak my." - Jn 17:11 BW

                                                                         przykład nr 2

Skoro w czasie wcielenia tylko sam OJCIEC był JHWH, to wszelkie odniesienia do "Ducha Bożego/ Ducha Świętego" będącego w Chrystusie są odniesieniami do wszechobecnego OJCA który z nieba był jednocześnie w Chrystusie. Sam OJCIEC z nieba działał w Chrystusie i przez Niego. Nie trzecia osoba, ale sam OJCIEC w mocy swojej wszechobecności, wszechmocy. Ojcowska szechina, a nie wyimaginowana trzecia osoba. Chrystus nie znał trzeciej osoby i nigdy o niej nie mówił. Znał jedynie OJCA.

"Nie mogę sam z siebie nic uczynić. Jak słyszę, tak sądzę, a sąd mój jest sprawiedliwy, bo staram się pełnić nie moją wolę, lecz wolę tego, który mnie posłał. (31) Jeżelibym Ja wydawał o sobie świadectwo, świadectwo moje nie byłoby wiarogodne. (32) Jest inny, który wydaje o mnie świadectwo, i wiem, że świadectwo, które On o mnie wydaje, jest wiarogodne. (33) Wy posłaliście posłańców do Jana, a on dał świadectwo prawdzie. (34) Ja zaś nie polegam na świadectwie ludzkim, ale to mówię, abyście byli zbawieni. (35) On był światłem gorejącym i świecącym, a wyście chętnie do czasu radowali się jego światłem. (36) Ja zaś mam świadectwo, które przewyższa świadectwo Jana; dzieła bowiem, które mi powierzył Ojciec, abym je wykonał, te właśnie dzieła, które czynię, świadczą o mnie, że Ojciec mnie posłał. (37) A sam Ojciec, który mnie posłał, wydał o mnie świadectwo. Ani głosu jego nigdy nie słyszeliście, ani postaci jego nie widzieliście, (38) ani słowa jego nie zachowaliście w sobie, ponieważ nie wierzycie temu, którego On posłał." - Ewangelia apostoła Jana 5:30-38 BW

"A Jezus znowu przemówił do nich tymi słowy: Ja jestem światłością świata; kto idzie za mną, nie będzie chodził w ciemności, ale będzie miał światłość żywota. (13) Rzekli wtedy do niego faryzeusze: Ty sam o sobie świadczysz; świadectwo twoje nie jest prawdziwe. (14) Odpowiedział Jezus i rzekł im: Chociaż Ja sam świadczę o sobie, świadectwo moje jest prawdziwe, bo wiem, skąd przybyłem i dokąd idę; lecz wy nie wiecie, skąd przychodzę i dokąd idę. (15) Wy sądzicie według ciała, Ja nikogo nie sądzę. (16) A jeśli już sądzę, to sąd mój jest prawdziwy, bo nie jestem sam, lecz jestem Ja i Ten, który mnie posłał. (17) A przecież w zakonie waszym jest napisane, że świadectwo dwóch ludzi jest wiarygodne. (18) Ja świadczę o sobie, a także Ojciec, który mnie posłał, świadczy o mnie." - Ewangelia apostoła Jana 8:12-18 BW

"do mnie, którego Ojciec poświęcił i posłał na świat, wy mówicie: Bluźnisz, dlatego, że powiedziałem: Jestem Synem Bożym? (37) Jeśli nie wykonuję dzieła Ojca mojego, nie wierzcie mi; (38) jeśli zaś wykonuję, to choćbyście mi nie wierzyli, wierzcie uczynkom, abyście poznali i wiedzieli, że we mnie jest Ojciec, a Ja w Ojcu" - Ewangelia apostoła Jana 10:36-38 BW

"bo ja nie z siebie samego mówiłem, ale Ojciec, który mnie posłał, On mi rozkazał, co mam powiedzieć i co mam mówić. (50) I wiem, że przykazanie jego jest żywotem wiecznym. Przeto, co Ja wam mówię, mówię tak, jak mi powiedział Ojciec." - Ewangelia apostoła Jana 12:49-50 BW

"Gdybyście byli mnie poznali i Ojca mego byście znali; odtąd go znacie i widzieliście go. (8) Rzekł mu Filip: Panie, pokaż nam Ojca, a wystarczy nam. (9) Odpowiedział mu Jezus: Tak długo jestem z wami i nie poznałeś mnie, Filipie? Kto mnie widział, widział Ojca; jak możesz mówić: Pokaż nam Ojca? (10) Czy nie wierzysz, że jestem w Ojcu, a Ojciec we mnie? Słowa, które do was mówię, nie od siebie mówię, ale Ojciec, który jest we mnie, wykonuje dzieła swoje. (11) Wierzcie mi, że Ja jestem w Ojcu, a Ojciec we mnie; a jeśliby tak nie było, to dla samych uczynków wierzcie." - Ewangelia apostoła Jana 14:7-11 BW

"Aby wszyscy byli jedno, jak Ty, Ojcze, we mnie, a Ja w tobie, aby i oni w nas jedno byli, aby świat uwierzył, że Ty mnie posłałeś. (22) A Ja dałem im chwałę, którą mi dałeś, aby byli jedno, jak my jedno jesteśmy. (23) Ja w nich, a Ty we mnie, aby byli doskonali w jedności, żeby świat poznał, że Ty mnie posłałeś i że ich umiłowałeś, jak i mnie umiłowałeś." - Ewangelia apostoła Jana 17:21-23 BW

Stąd np "Duch w postaci cielesnej jak gołębica" to OJCOWSKA szechina. To szechina OJCA który był w niebie ale i mieszkał, przebywał "w Duchu" jako wszechobecny również w Chrystusie.

"Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 12 - Binitarianizm w Ewangelii Jana rozdziały 7-13" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2020/09/biblijna-i-apostolska-nauka.html

                                                                                  przykład nr 3

"A gdy was wydadzą, nie troszczcie się, jak i co macie mówić; albowiem będzie wam dane w tej godzinie, co macie mówić. (20) Bo nie wy jesteście tymi, którzy mówią, lecz Duch Ojca waszego, który mówi w was." - Ewangelia apostoła Mateusza 10:19-20 BW --- Ojcowska szechina, a nie trzecia wyimaginowana osoba. 

"A jeśli Ja przez Belzebuba wyganiam demony, synowie wasi przez kogo wyganiają? Dlatego oni będą sędziami waszymi. (28) A jeśli Ja wyganiam demony Duchem Bożym, tedy nadeszło do was Królestwo Boże. (29) Albo jak może kto wejść do domu mocarza i jego sprzęty zagrabić, jeśli pierwej nie zwiąże mocarza; wtedy dopiero dom jego ograbi? (30) Kto nie jest ze mną, jest przeciwko mnie, a kto ze mną nie zbiera, rozprasza. (31) Dlatego powiadam wam: Każdy grzech i bluźnierstwo będzie ludziom odpuszczone, ale bluźnierstwo przeciw Duchowi nie będzie odpuszczone. (32) A jeśliby ktoś rzekł słowo przeciwko Synowi Człowieczemu, będzie mu odpuszczone; ale temu, kto by mówił przeciwko Duchowi Świętemu, nie będzie odpuszczone ani w tym wieku ani w przyszłym." - Mt 12:27-32 BW ................................................................................. "Jeśli zaś Ja mocą Belzebuba wypędzam demony, to czyją mocą synowie wasi wypędzają? Dlatego oni będą sędziami waszymi. (20) Jeżeli natomiast Ja palcem Bożym wypędzam demony, zaiste przyszło już do was Królestwo Boże." - Ewangelia Łukasza 11:19-20 BW -------- "Duchem Bożym" = "palcem Bożym" czyli mowa o OJCOWSKIEJ szechinie. Grzech przeciwko "Duchowi Świętemu"o którym mówił Chrystus jako człowiek to był grzech przeciwko OJCU który mieszkał w Nim i działał w Synu i rzez Syna swoje dzieła. Faryzeusze nazywając OJCA i Jego dzieła szatańskimi grzeszyli przeciwko BOGU Prawdziwemu którym na tamten czas był sam OJCIEC, bo Chrystus na czas wcielenia porzucił swoje Bóstwo JHWH. Wszelkie dzieła Chrystusa były dziełami OJCA który z nieba mieszkał w Nim. OJCOWSKA szechina, a nie trzecia wyimaginowana, nieistniejąca osoba. Nazywanie OJCA "Duchem Świętym" nie było niczym niezwykłym. Niezwykłe wydaje się gdy człowiek wierzy kłamstwu trynitarnemu. 

Biblijne przykłady że OJCIEC jest nazywany Duchem/Duchem Świętym można mnożyć. Nauka Trynitarianizmu to kłamstwo.
"Nie czytaj więcej tego bloga, nie czytaj więcej moich artykułów - [JEŚLI jesteś ..." - https://mieczducha888.blogspot.com/2023/04/nie-czytaj-wiecej-tego-bloga-nie-czytaj.html

 "Cudowna prawda w ostatnim zdaniu Biblii Objawienie Jana 22:21 - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/cudowna-prawda-w-ostatnim-zdaniu-biblii_31.html

 "Ten sam starotestamentowy i nowotestamentowy BÓG Stwórca : Doskonały, Nieskazitelny we wszystkim w tym w miłosierdzi, litości, miłości, świętości, sprawiedliwości. --- Bóg nie jest mordercą, tyranem ale miłością sprawiedliwością część 9" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/09/ten-sam-starotestamentowy-i.html

"Dlaczego w rzymskim katolicyzmie nie ma Jezusowego pokoju ducha - Mam już dzisiaj życie wieczne część 7" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/07/dlaczego-w-rzymskim-katolicyzmie-nie-ma.html

"Zakaz rozwodów. Tylko śmierć kończy małżeństwo kocia łapa grzechem część 5 - małżeństwa Samarytanki z 4 rozdziału Ewangelii Jana" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/08/zakaz-rozwodow-tylko-smierc-konczy.html

"polityczna pajęczyna w którą wpadły miliardy ludzi część 2 - miliony Polaków w pułapce ty też ?!" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/10/polityczna-pajeczyna-w-ktora-wpady.html

"CHRYSTUSOWY BOŻY "zegar" nie stoi w miejscu oraz wytrwanie w krytycznych i pozornie beznadziejnych chwilach - Jak nie bać się wojny krachu ciężkich czasów część XXII" - https://mieczducha888.blogspot.com/2021/07/chrystusowy-bozy-zegar-nie-stoi-w.html

"Bluźniercza Pierwsza Komunia Nieświęta. - Ewangelia Prawdziwej Łaski część 10" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/05/bluzniercza-pierwsza-komunia-nieswieta.html
"Upadek dogmatów maryjnych część 8 - różańcowe bałwochwalstwo i demoniczne cuda w Wąwolnicy" - https://mieczducha888.blogspot.com/2019/09/upadek-dogmatow-maryjnych-czesc-8.html

"Chrześcijański pacyfizm wiernym naśladowaniem Jezusa Zbawiciela część 2 - odmowa brania udziału w przyszłej wojnie światowej" - https://mieczducha888.blogspot.com/2018/11/chrzescijanski-pacyfizm-wiernym_27.html

"Złote Miasto niesamowity wieczny dom chrześcijan część 13 - Rajska BOŻA obecność najcudowniejszą rzeczą najwspanialszym stanem wszechczasów" - https://mieczducha888.blogspot.com/2022/06/zote-miasto-niesamowity-wieczny-dom_23.html

Wpis brata Jarka : "Zdrowa Społeczność – Po Miłości Ją Poznacie" - Https://Duchowepogotowie.Pl/2022/09/Zdrowa-Spolecznosc-W-Milosci.Html

Biblijny kondycjonalizm : "KŁAMSTWO SZATANA Z KSIĘGI RODZAJU 3:4 NA CAŁYM ŚWIECIE, M.IN. W SEKCIE RZYMSKOKATOLICKIEJ I W WIELU KOŚCIOŁACH "BIBLIJNYCH - EWANGELICZNYCH". KŁAMSTWO NIEŚMIERTELNEJ DUSZY W KOŚCIOŁACH - BIBLIJNA PRAWDA O ŻYCIU PO ZMARTWYCHWSTANIU A NIE PO ŚMIERCI CZĘŚĆ 16" - HTTPS://BINITARIANIZM123ANIHILACJONIZM.BLOGSPOT.COM/2021/11/KAMSTWO-SZATANA-Z-KSIEGI-RODZAJU-34-NA.HTML

Biblijny anihilacjonizm : "Piekielne bluźnierstwo i kłamstwo kontra biblijna prawda kondycjonalizmu i anihilacjonizmu część 3 piekielny grzech wielu chrześcijan gorszy niż grzech Halloween" - https://mieczducha888.blogspot.com/2020/10/piekielne-bluznierstwo-i-kamstwo-kontra.html

    Biblijny binitarianizm :  "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 41 - AntyCHRYSTUSOWA trzecia osoba Trójcy = antyCHRYSTUSOWY trynitarianizm" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2023/01/biblijna-i-apostolska-nauka.html

    "Biblijna i apostolska nauka binitarianizmu część 25 - Trynitarianizm Trójca są herezją i bluźnierstwem" - https://binitarianizm-biblijny.blogspot.com/2021/07/biblijna-i-apostolska-nauka.html

 ........... Chwała BOGU Prawdziwemu [OJCU Niebiańskiemu i zmartwychwstałemu Jezusowi Chrystusowi]. Jedynie Oni dwaj mają odwieczną naturę JHWH.  - Ewangelia Jana 1:1, 20:28, 1 Jan 5:20, Objawienie 5:13, 1 Koryntian 8:5-6 i wiele innych .... Charis2007@wp.pl ... 15.07.2024 r. Puławy , Dominik Marzec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz